jueves, 27 de marzo de 2014

TEN STITCH TWIST


Kauni Effectyarn 8/2 EQ

CA:
TEN STITCH TWIST de Frankie Brown es una manta circular treballada en espiral. Fàcil i senzilla, només fa servir el “punto bobo”, sense costures i emprant la tècnica de les passades curtes (short rows).
Pensada inicialment per a teixir amb llanes de gruix mig, dona molts bons resultats amb llanes de tots tipus de gruix, des de les anomenades super-bulky a les fingering, inclús es pot fer amb trapillo per convertir-la en catifa.
Es pot teixir amb llanes llises, de colors o aprofitar sobres de gruixos similars i anar combinant-les.
Llueixen però molt més aquelles llanes multicolors que tenen transicions llargues i suaus, com per exemple les Kauni Effectyarn 8/2.
Entrarien també en la llista de recomanacions la Incawool, la Mille Colori, la Jawoll Magic Dégradé, la Invicta Everest, les Strompegran i les Sock-4 en funció dels gustos i del pressupost que tinguem.
La quantitat de llana necessària estarà sempre en funció de la grandària que desitgem per la manta.
El patró es pot descarregar gratuïtament a Ravelry, disponible en anglès, alemany, francès, danès i suec.
 


Kauni Effectyarn 8/2 EZ
ES:
TEN STITCH TWIST de Frankie Brown es una manta circular trabajada en espiral. Fácil y sencilla, solo se utiliza el “punto bobo”, sin costuras y utilizando la técnica de las pasadas curtas (short rows).
Pensada inicialmente para tejer con lanas de grosor medio, da muy buenos resultados con todo tipo de grosores, desde lanas super-bulky a lanas fingering, incluso se puede tejer a trapillo para convertirla en una alfombra.
Se puede tejer con lanas lisas, de colores o aprovechar sobras de gruesos similares e ir combinándolas.
Pero lucen mucho las lanas multicolores con transiciones largas y suaves como por ejemplo la Kauni Effectyarn 8/2.
Entrarían también en la lista de recomendaciones la Incawool, la Mille Colori, la Jawoll Magic Dégradé, la Invicta Everest,  las Strompegran y las Sock-4 en función de los gustos y del presupuesto  de cada uno.
La cantidad de lana necesaria estará siempre en función del  tamaño que deseamos que tenga la manta.
El patrón se puede descargar gratuitamente en Ravelry, y está disponible en inglés, alemán, francés, danés y sueco

No hay comentarios:

Publicar un comentario