jueves, 6 de marzo de 2014

Celebrem els 6 mesos / Celebramos los 6 meses

CA:

El proper 14 de març farà 6 mesos que va néixer naturalmente lanas, i com no, volem celebrar-ho amb tots els nostres clients. Per això hem decidit sortejar una troca de Soft Silk (100% seda salvatge, 100gr-350m) entre totes les comandes que ens facin els nostres clients aquest mes de març. Podran participar totes i cadascuna de les comandes nacionals fetes des de les provincies peninsulars i les Illes Balears. La participació es per nr. de comanda, no per client.
El sorteig es realitzarà entre el 2 i el 3 d'abril  i el guanyador podrà escollir el color que mes li agradi d'entre tots els que tinguem en estoc. L'enviament es farà per paquet postal amb recollida a la oficina de Correus.


ES:

El próximo 14 de marzo hará 6 meses que nació naturalmente lanas, y como no, queremos celebrarlo con todos nuestros clientes. Por eso hemos decidido sortear una madeja de Soft Silk (100% seda salvaje, 100gr-350m) entre todos aquellos pedidos que nos hagan nuestros clientes durante el mes de marzo. Podrán participar todos los pedidos nacionales realizados desde las provincias peninsulares y las Islas Baleares. La participación es por nr. de pedido, no por cliente.
El sorteo se  realizará entre el 2 y el 3 de abril y el ganador podrá escojer el color que más le guste de entre los que tengamos en estoc. El envío se realizará por paquete postal con recogida en la oficina de Correos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario